Працюємо
Пн. - Пт.
9:00 - 18:00
Наша адреса
Україна, м. Луцьк
вул. Євгена Сверстюка, 1, офіс 401

Про систему

"M.E.Doc" - система електронного документообігу.

Комп'ютерна програма «M.E.Doc» (Мій Електронний документ) - це Ваш найкращий помічник у роботі з усіма типами документів в електронному вигляді: податкові накладні, акти, рахунки і звіти. Це новітній програмний продукт для підприємств різних сфер діяльності, незалежно від системи оподаткування.

«M.E.Doc» - це:

Всі документи, створені в програмі «M.E.Doc» і підписані електронним цифровим підписом, є оригіналами документів (Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003 р. І «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-IV від 22.05.2003р.).

«M.E.Doc» є надійним засобом ЕЦП, що підтверджується експертним висновком Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України.

«M.E.Doc» має модульну структуру, завдяки чому Ви зможете вибрати ідеальний комплект саме для Вашого підприємства - незалежно від розміру і форми оподаткування.

Перехід на сайт "M.E.Doc".


Модуль «Звітність» - здача всіх видів звітності в усі контролюючі органи.

Модуль «Електронний документообіг» - реєстрація податкових накладних в ЄРПН та обмін первинними документами з контрагентами.

Модуль «Електронний документообіг з додатковими можливостями» - адміністрування реєстрації пального, створення зведених податкових накладних та виданих на основі отриманих, обмін документами з вкладеннями (договору та ін.)

Модуль «Зарплата» - розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників, облік і управління персоналом.

Модуль «Корпорація» - консолідація звітності підприємств з розгалуженою структурою.

Модуль «Банківські рахунки» - автоматизація повідомлень про відкриття або закриття рахунків.

«СОТА» - веб-сервіс для подачі звітності юридичними та фізичними особами-підприємцями на єдиній системі оподаткування.